Lediga jobb

Talentum Events är en ledande eventleverantör som årligen anordnar hundratals arrangemang för beslutsfattare, chefer och experter i Norden. Talentum Events har över 75 anställda i Sverige, Finland och Danmark och på Sverige-kontoret arbetar för närvarande ett 20-tal personer.

Vi söker ständigt drivna och resultatinriktade personer att jobba och ha roligt med. Att arbeta hos oss ställer krav på din kreativitet vilket är både utmanande och utvecklande, men bidrar också till att vi har väldigt roligt tillsammans. Eftersom våra event riktar sig till många olika branscher söker vi personer från skiftande områden. Den huvudsakliga ambitionen vi söker hos dig är viljan att prestera bättre än konkurrenterna och att överträffa kundernas förväntningar.

Vårt team och befattningar:

Projektledning: Ansvarar för marknadsundersökningar, analys och innehåll till våra arrangemang. Tolkar marknadssignaler, utför research, bjuder in talare, samt skriver program och övriga säljtexter.

Marknadsföring: B-2-B kommunikation till våra olika målgrupper i alla kanaler.

Partnerförsäljning: Hjälper företag att nå sina försäljnings- och profileringsmål genom att medverka på våra arrangemang.

Kundtjänst: Ansvarar för våra deltagare och partners välbefinnande, lokaluppgifter och alla praktiska delar kring arrangemangen.

Databasteam: Säkerställer att vår B-2-B kunddatabas ständigt uppdateras och innehåller rätt målgrupper.

För tillfället söker vi en projektledare - läs mer här

Vill du veta mer om oss? Kontakta:

Maria Alm – Country Manager
E-post: maria.alm@talentumevents.se
Tel: +46 (0)8-796 64 13

Josefine Wollert – Marketing Director (mammaledig)
E-post: josefine.wollert[at]talentumevents.se
Tel: +46 (0)721 827709

Jennifer Brattsell – Head of Operations
E-post: jennifer.brattsell[at]talentumevents.se 
Tel: +46 (0)721 825650