Välkommen som deltagare!

Om du hittat ett event som du vill delta i är du i gott sällskap. Genom åren har över 300.000 deltagare besökt våra arrangemang för att uppdatera och utveckla sin egen kunskap och sin affärsverksamhet. Bland våra deltagare finns både stora nordiska företag och offentliga verksamheter representerade. Vi är väldigt glada över att 99 % av våra deltagare är nöjda och att hela 90 % skulle rekommendera våra arrangemang till sina branschkollegor.

Vår kundtjänst tar väl hand om dig före, under och efter arrangemanget och du är alltid välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar. Du kan även fylla i kontaktformuläret nedan så kontaktar vi dig.

Att boka din deltagarplats är enkelt:

  • Boka din plats på hemsidan för det arrangemang som du är intresserad av eller klicka på ”Anmäl dig här”-knappen högst upp till höger på hemsidans huvudsida.
  • Ring vår kundtjänst på: +46 (0)8 796 64 00
  • Skicka ett e-mail till kundtjanst@talentumevents.se

Bokningsbekräftelse
När du har bokat din deltagarplats får du din bokningsbekräftelse via e-mail.

Faktura
När vi har mottagit din bokning skickar vi dig en faktura för deltagaravgiften till den adress som du angivit i bokningsformuläret.

Betalning erläggs mot faktura 30 dagar netto, dock senast tre arbetsdagar före konferenstillfället. Alla priser är exklusive moms. Lunch, kaffe och elektronisk dokumentation är inkluderat i priset.

Avbokning och överlåtelse
Om du får förhinder och inte kan delta i en konferens eller något annat av våra event, kan du när som helst överlåta din plats till en kollega. Mottar vi din skriftliga avbokning senast 14 dagar innan konferensstart krediteras du det inbetalda beloppet med avdrag för en administrativ kostnad på 15 % exkl. moms. Mottar vi din skriftliga avbokning mindre än 14 dagar innan konferensstart uteblir ersättning. Ersättning delas i detta fall dock ut mot uppvisande av läkarintyg och då skriftlig avbokning inkommit innan konferensstart. I det fall Talentum Events ställer in ett event/evenemang (konferensdag, temadag, middag etc.) krediteras du det inbetalda beloppet.

Dokumentation
Som deltagare får du en vecka innan konferensstart ett e-mail med praktisk information och en länk där du kan ladda ner presentationerna inför konferensen. Eftersom talarna förser oss med sina presentationer styr deras leverans av materialet när vi kan tillgängliggöra det. Om du inte haft möjlighet att delta i arrangemanget kan du i de flesta fall köpa dokumentationen i efterhand. För mer information kontakta: kundtjanst@talentumevents.se

Boende
Vi har ett samarbete med Rica Hotels vilket ger dig förmånliga priser när du väljer att bo på ett Rica Hotell under din vistelse för ett av våra arrangemang. För att få ditt reducerade pris när du bokar ditt hotellrum ange koden: FS7447 (Corporate ID)

Boka ditt rum direkt på deras hemsida: www.rica.se

Om du har några frågor eller vill ha fler boendealternativ kontakta gärna vår kundtjänst på:+46 (0)8 796 64 00.

Lokaler
De flesta av våra arrangemang hålls i centrala Stockholm och information om hur du lättast tar dig till rätt plats skickas en vecka före eventet. Oftast börjar vi dagen kl 08.30 med kaffe och registrering. Om du blir sen kan du alltid ringa vår kundtjänst på +46 (0)8 796 64 00. I bokningsformuläret ber vi dig alltid fylla i om du önskar någon typ av specialkost.

Fullständig lista över våra lokaler:
Berns Salonger: http://www.berns.se/
Näringslivets Hus: http://www.naringslivetshus.se/
Armémuseum http://armemuseum.se
Bygget Konferens: http://www.convegno.se/byggetlokaler.htm
Summit Grev Ture: http://www.summit.se